Sider

fredag den 5. oktober 2012

Føddernes måned - Sokker #4

Dagens sokker er babysokker... Jeg var i mange år vred på babysokker... Jeg syntes, de var for kolde og for korte og for kedelige: hvide, lyserøde eller lyseblå i dårligt garn og så korte i skaftet at baby hurtigt læret at hive dem af.
Men så sagde vi jo gerne at jeg kunne strikke....
Derfor er disse babysokker anerledes. De er farvestrålende, varme i uld og skaftet er langt, så det er vanskeligt for baby at hive dem helt af...
Lige denne model er strikket til smuksak, og jeg tænker at der nok er mange babyer, der bliver glade for lune fødder...f.eks. i slynge eller bæresele...men også under tæppet i barnevognen...


Faktisk kunne man vel kalde dem baby-knæstrømper??
God weekend i Bloglan
Solhilsner
Stine

1 kommentar:

  1. Dejlige farver - går babyer med knæstrømper?? Ja så lærte jeg noget nyt

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!