Sider

søndag den 7. oktober 2012

Føddernes måned - sokker #5

Disse sokker er gamle! Virkelig gamle. Min moster har vist strikket dem tilbage i slut 60'erne eller start 70'erne... Men jeg elsker dem. De kom i min varetægt i start 90'erne. Jeg var på hippie-efterskole, og se var jo bare geniale!! Farverne, og det at de var lange - formstrikket efter lægmusklen... wuaw... de har fået ny tå og hæl et par gange (jep, ikke bare lappet, eller stoppet - men ny fod strikket i!!) De trænger vist igen... men jeg er stadig helt vild med dem....
Virkeligt håndværk holder - siger jeg bare:




God søndag i blogland!!
Solhilsner
Stine

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine, men alle de forskellige figur på.

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er de fine, Stine! :)

    SvarSlet
  3. Det er virkelig strømper efter min smag :-) Kan godt forstå du elsker dem!

    KH

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!