Sider

lørdag den 13. oktober 2012

Føddernes måned - sokker #9

Denne ene sølle strømpe... ja, der er kun en, er jo en gammelkendt farve kombination her på bloggen. Sort/hvid og orange...
Men jeg sad og så "Cars" med Karl, og pludselig så jeg det terned signalflag... og måske har jeg bare sokker på hjernen i denne måned... denne sok strøg i hvert fald af pindene... lidt for stram, og som et forsøg...




Så kære Blogland - hvad synes I?? Det tager længere tid end striber, men er det slidet værd (hvis jeg lærer at lave dem løse nok til fødder - disse her er mere til linialer...)??
Giv din mening tilkende!!
God lørdag!
Solhilsner
Stine

3 kommentarer:

  1. Helt bestemt, fedt med noget andet end striber, ikke at der er noget i vejen med striber, men forandring fryder.

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!